Nog 2 nachtjes

Hi allemaal,

Het is bijna zover!
Nog 2 nachtjes en dan vertrekken we naar Denver. Natuurlijk hebben we er super veel zin in. De meeneemstapel ligt klaar om ingepakt te worden. De tassen staan klaar om gevuld te worden. Mariejose werkt nog haar laatste dag en ik geniet al van mijn vakantie.

Zaterdag brengen mijn ouders ons naar Schiphol. Als alles goed gaat, gaan we rond 14 uur de lucht in en zetten we rond 18.30 uur (plaatselijke tijd) voet op Amerikaanse bodem. We halen onze bolide op en hup naar het hotel. Onze reis gaat beginnen!

We houden je zoveel mogelijk op de hoogte, maar de wifi moet wel mee werken onderweg. We lezen graag de reacties, erg leuk :-)!
Geef ons maar geen fotoruimte kado, zonde van het geld. We hebben zat ruimte om onze foto's te plaatsen en misschien lukt dit ook weer niet daar. We zien het wel.

Groetjes,

Mariejose en Esther

Hilda

Hoe oud je ook bent..., spannend blijft het beetje .., verwachtingsvol: hoe zal het in het echt zijn? de plaatjes zijn al zo uitnodigend! Veel plezier, goede vlucht & geniet ervan Esther samen met vriendin Marie-José

anita

Heullll veulllll plezier!!!! Geniet ervan!!!!!!

Thera

Oh Leuk leuk en spannend. Uiteraard weer gezellig dat we kunnen meereizen en meegenieten.
Veel plezier en geniet er van!

Marlous van Drempt

Wat lijkt me dit een geweldige reis! Nogmaals heel veel plezier met mooie veilige avonturen???????? Heel veel plezier samen

Ruth

Oh geweldig !!! Ga lekker genieten van al dat moois !!

donja

Goede reis!

Gert & Astrid

Na alle leuke voorbereidingen, nu onderweg.
Heel veel plezier, lekker genieten, en gezond weer terugkomen.

Groetjes gert, Astrid en de Kids

louise

Fijn te horen dat jullie inmiddels veilig zijn geland ;)
Veel plezier daar meisjes!!

Groetjes Loes

Renate

Heel veel plezier. Genieten!!! Wel een beetje jaloers op zoveel avontuur ;)