Voorbereidingen zijn in volle gang!!!

Hi!

Zo eindelijk vakantie... Het pakken kan nu echt beginnen! De lijstjes zijn gemaakt en de rugzakken, schoenen en tent zijn gekocht. Nu afwachten of alles in de tas past en nog belangrijker...komen we niet boven de 20 kg bagage uit! Nog een paar nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver!!!!

Gisteravond toch maar een blog aangemaakt, zodat jullie ons kunnen volgen en we kunnen jullie ook gelijk een paar foto's laten zien.

Maandag vertrekken we om 12.00 uur vanaf Schiphol richting Melbourne met een korte tussenstop in Kuala Lumpur. Daar kunnen we 4 uurtje de benen strekken en dan gaan we door.

We hopen om 20.40 uur in Melbourne aan te komen. Daar duiken we direct onder douche en het ons bed in. Natuurlijk in onze super de luxe hotel op de luchthaven. Daar hebben we 2 nachten om even bij te komen van onze vlucht en aan het vakantie gevoel te wennen, want daar waren we wel aan toe.

Op 21 oktober vliegen we door naar Cairns en daar vandaan gaan we met de auto verder.

Natuurlijk kun jullie een bericht voor ons achter laten op onze site, maar die kan iedereen lezen. Privé berichtjes kunnen jullie beter via de mail versturen.

We hopen regelmatig deze site bij te houden, maar hoe vaak dit gaat lukken weten we pas als we daar zijn...dat merken jullie vanzelf...

Genoeg informatie voor nu! Het volgende bericht volgt uit Australië.

Groetjes Marie-José en Esther

Henriette

Nu maar hopen dat het weer bij jullie beter is dan hier..met al die regen..nu gaat mams en louise en sanne en lyse naar nunspeet: het kabouterbos!!
Jet gaat lekker relexen en nadenken over cadeautje voor simeon want die is zaterdag jarig en hij wil graag dat ik kom..

o, en zus/ mj: mama mist je nu al...(sanne zegt je hebt mij toch..?)dus ja nu moet ik ma maar verwennen met rozen en dat soort dingen wat jij altijd deed!!

have fun en observeer ALLES