Melbourne

We zijn er! Met hobbit voeten en oorpijn en zere ogen..landen we op het land van down under. Ik word er euforisch van..ahum. We hebben bijna geen vertraging opgelopen (later vertrokken uit Nederland telt eigenlijk niet) en vanaf Kuala Lumpur kwamen we na 18 uur aan op Melbourne airport. Nu nog door de border security! Ha hebben we ook overleefd, de tent controle was niet eens nodig. Ons hotel ligt 400 meter na de uitgang van het airport op ons te wachten. We hebben een mooie kamer op de 7e verdieping. Effe douchen en slapen maar..want daar zijn we aan toe. Vandaag lekker ontbijten in Melbourne, er heerst hier een gezellig sfeertje. De jeugd.ahum..loopt hier zelfs verkleed als smurfen. Er  blijkt een cultuur festival te zijn, disney figuren, egyptenaren, brandweervrouwen en een oranje M&M maken het een bont geheel. Leuke stad Melbourne! Ik heb al een plaatje gezien van Phar Lap..dat beroemde racepaard uit Australie (na ja Nieuw Zeeland eigenlijk)..enne met grote trots durf ik wel te zeggen dat we nu in de State of library zitten! ha het is me gelukt in te loggen op een ander netwerk! Zo broer nu jij weer...(sorry even onder onsje)..

Morgen naar Cairns..is weer eens wat anders 4 uur vliegen. Blij dat we lekker dichtbij het airport zitten.

See you later..

Reacties

Reacties

Thera

Nou gefeliciteerd met jullie eerste echte vakantiebestemming! Harstikke leuk om zo met jullie mee te reizen. Ik zal met plezier alles volgen en jullie niet vermoeien met mijn eigen saaie dagen...
Veel plezier maar weer!
Groetjes Thera

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!