Cairns

Nou daar zitten we dan in Cairns..bij de Mac! Gisteren na een voorspoedige vlucht (easy) aangekomen in Cairns. Ook hier staat een shuttle klaar om je naar het centrum van Cairns te brengen en je zelfs voor het hotel (nou ja in ons geval 100 meter naast het hotel met keiharde regen) af te leveren. Rugzakken nat..maar ik heb al gauwdoor dat we super dicht bij de beach zitten. Fantastisch uitzicht op de baai van Cairns...en ja Harald Esther heeft al bijzondere activiteiten waargenomen hier op de boulevard. super sportieve mensen hier..en ook echte backpackers. Wij hebben er teveel geld voor om er zo uit te zien als backpacker..sorry we ruiken ook een stuk beter..Ahum..Vandaag gaan we nog een dag lekker aan klungelen..misschien shoppen. Gisteren hebben we onze zonnebrandcreme gevonden uit Nieuw zeeland Irma! Dus we ruiken in ieder geval vertrouwd. Jammer we kunnen hier geen zegels sparen bij de Subway..erg allemaal he! Sorry verder geen toeristisdch nieuws.

Oja en vandaag nog even onze orange matroesjka verstoppen in.. een cache! Fantastisch een GPS. Hij slaat nu ook onze route op die we afleggen..elke plek waar we zijn geweest een naam geven met icoon.

Groeten uit een nat maar warm Cairns (over het weer hier willen we niet te veel kwijt ...)