The day after...

Hallo allemaal,

We hebben nog even gauw wat foto's erop gezet. Ik zie al dat er een aantal bekeken zijn!

Gisteren was hier de Melbourne Cup; the race that stops the nation. Om 14.00 uur letterlijk! De winnaar Americain. Sommige van jullie weten dat ik hier sinds ik de film Phar Lap gezien heb, helemaal gek van ben. Dus dat was een belevenis. Nu praten ze er nog over want iedereen gokte zo'n beetje op een ander paard 'So you think' of 'Maluckyday'!

Enfin..het is al laat hier..morgen gaan we naar Fraser Island. Dus dat wordt vroeg op en laat thuis...

Morgen meer..ook over de afgelopen dagen. Esther heeft de afgelopen 3 dgn meer dan 400 km per dag gereden!

Goodnight vanuit Hervey Bay

Cool

Harald

kijk uit voor de Dingo's op Fraser. Veel plezier bij de binnenmeertjes op Fraser!!

Thera

Mooie foto's. Toestel doet het onder water dus ook goed, of issie inmiddels verzopen?
Neem je een wallabie mee? Zo schattig....

Mariejose en Esther

Ha..we reden het strand op en meteen bingo een dingo..Gelukkig zaten we in de truck.. Nog steeds geen koala! Maar we blijven voor Ieme zoeken!
Groetjes aan Angela en de kids..

Klaas

G'day Mates! :-)

Leuk om jullie verhalen zo te lezen en om de fotös te bekijken, zo te zien en lezen hebben jullie het prima naar het zin.

Gisteren werd ik verrast door een kaartje wat heel veel kilometers heeft afgelegd! Thanks en super dat jullie er ook aan denken. Het geklus vordert gestaag, als alles (plaatsing keuken en leggen van de vloer beneden) een beetje volgens plan gaat, zit ik eind deze maand in m'n nieuwe Casa en kunnen de verhuiskaartjes de deur uit! :-)

Veel plezier verder en pas goed op jullie zelf!

Gr,
Klaas