Weer thuis

Hoi allemaal!

De reis is nu echt voorbij! Ons laatste verhaal

Frown

We zijn gisterochtend om 6.30 uur veilig geland op Schiphol.

Na ballarat zijn we naar Melbourne Airport gereden om de auto in te leveren, daarna met de Skybus naar ons hotel in Melbourne. Dat was weer goed geregeld. Natuurlijk even een inspectie van onze hotel kamer, die zag er weer goed uit. Melbourne in om souveniers te kopen. Dat is goed gelukt. We hebben weer het één en ander meegesleept.

Gelukkig is het weer opgeknapt en kunnen we nog van de laatste zonnestralen genieten in t-shirt...nog even niet aan de kou denken!!! Woensdagavond eindelijk naar de bioscoop geweest. Er zat er één bijna naast ons hotel (in het Crown Entertainment Centre). Natuulijk naar Harry Potter geweest...die was weer super...jammer dat we nu nog moeten wachten op deel 2. Na de film nog even naar een koor geluisterd...natuurlijk kerstliederen!

Donderdag om 12 uur naar de airport om ons vliegtuig te halen. Na een warme, zware wandeling konden we met de bus naar Melbourne Airport. Nog een laatste muffin gegeten en in het vliegtuig gestapt. Het was weer een lange reis.

Nu alles weer uitpakken en opruimen...niet het leukste maar het hoort erbij. En natuurlijk genieten van de sneeuw en dik inpakken tegen de kou...dat valt niet mee...erg wennen. Snel de muts, handschoenen, sjaal en niet te vergeten de dikke jas opzoeken!!!

Er komen snel nog een paar foto's op de site...

Bedankt voor jullie reacties! Het super om die te lezen.