Aftellen!!!

Hoi allemaal,

Het is bijna zover!
De voorbereidingen zijn nu echt rond en het aftellen is begonnen. Volgende week zitten we in het vliegtuig naar New York. Natuurlijk hebben we er super veel zin in. Nog een paar dagen werken, huis schoonmaken en inpakken... en dan eindelijk met vakantie.
Zondag vertrekken we in aller vroegte naar Brussel Airport. Gert wil ons wegbrengen

Laughing
...echt super. Alvast bedankt Gert!!! Als alles goed gaat, gaan we rond 11 uur de lucht in en zetten we rond 13.30 uur (plaatselijke tijd) voet op new yorkse bodem. Dan heerlijk een aantal dagen door New York struinen, daarna vliegen we door naar Florida.

Het weer in New York ziet er goed uit met een graad of 22 en droog!
In Florida is het lekker warm (graad of 31)

Cool
en er liggen nog geen orkanen op de loer.

We willen je op de hoogte houden van onze avonturen en vinden het erg leuk je reactie te lezen. Geef ons maar geen fotoruimte kado, zonde van het geld. We hebben zat ruimte om onze foto's te plaatsen en misschien lukt dit ook weer niet daar. We zien het allemaal wel.

Groetjes

anita

Alvast heel veel plezier meiden maak er een mooie tijd van.

tot snel (voor marie maandag denk ik en esther woensdag?)

anita

marga

he he
leuk om het weer bij te houden wat jullie allemaal gaan doen.

alvast heel veel plezier

grt marga

carmen

ga jullie zeker volgen ben erggg benieuwd wat jullie nu weer allemaal gaan beleven! have a nice holiday!
gr car

Astrid en Gert

Alvast heel veel plezier gewenst.
Maar eerst zal Gert jullie nog even wegbrengen.

Groetjes

Astrid

Klaas

Wij zijn benieuwd, laat de mooie foto's en leuke verhalen maar doorkomen!! :-)

Priya Basropansingh

Heel veel plezier meiden! Ik zal jullie verhalen zeker weten lezen...! be carefull and have fun!!

groetjes Priya

Hannie

Heel veel plezier en geniet met volle teugen!! Wij zullen ons hier wel verlekkeren aan de mooie foto's en de smeuiige verhalen

Marcel

Heel veel plezier en doe ze daar de groeten van me :)
have Fun in the Sun

Eva van Merwijk

Wat leuk om jullie te kunnen volgen! Ga dit ook zeker doen. Heeeeeel veel plezier!!! En die temperatuur..heerlijk zeg!

Succes met de laatste (werk)dagen en voorbereidingen!