1e dag overleefd!

Vanmorgen om een uur of 6 stond Gert voor deur. En een gezellige verrassing, Irma gaat ook mee om ons uit te zwaaien en om Gert te vergezelle op de terug weg. Het is erg rustig op de weg en om 8 uur waren we op Brussel airport. Het parkeren was even iets anders dan Schiphol, maar we waren de auto snel kwijt. Eerst maar inchecken. Het was lekker rustig en dus dat was snel geregeld. Helaas was de vlucht al 20 minuten vetraagd, maar de vakantie is begonnen....dus dat maakte niet uit. Om 12 uur vertrekken we richting NY en na een iets hobbelige vlucht staan we om 14 uur weer op de grond. Nu even langs de douane en dan richting hotel. Nou ja, dat dachten we. Het was een chaos en we hebben 3 uur :-( staan wachten, voordat we ons paspoort konden laten stempelen. Dit jaar geen vingerafdrukken en foto, want de apparaten waren stuk. Om 17.30 uur de koffers gepakt en richting hotel. De shuttle was goed geregeld. Helaas werden we als laatste afgezet en hebben we een heel stuk van NY gezien met een aardig vaart. 20 uur veilig bij ons hotel afgezet. Snel inchecken....nu binnen 2 minuten geregeld! Even snel iets eten, dan douchen en lekker slapen in ons buckbed. En dan morgen eindelijk NY in!!! Groetjes uit NY :-) Ps. Het is nu bij jullie half 4, dus weer een lange dag.

carmen

ben blij dat jullie veilig aan zijn gekomen ga genieten !
gr de carmen en tjeerd en kids

karen

Jaloers!!!!!! Geniet ervan, heel veel plezier maar dat kan niet anders wanneer je in the Big Apple bent. (Zei ik al dat ik jaloers ben??)
Ik kijk uit naar het volgende verhaal! X

Irma

Dus lekker lang moeten wachten op alles, maar ja dan heb je wel wat. Meiden heel veel plezier.
Poezen moesten geloof ik wel weer even wennen dat er een vreemde kwam, maar gaat goed komen.
Heel veel plezier, geniet en ik heb mijn eerste eikel al weer op mijn hoofd gekregen.

ma

tjonge wat hebben jullie er toch nog lang over gedaan om in je hotel te komen. maar nu ben je er en nu lekker genieten. fijn dat jullie goed aangekomrn zijn en zullen best lekker slapen want het was een lange dag. kijk uit naar jullie volgende verhaal. liefs van ons allen hier.

Eva van Merwijk

Wat een lange dag hebben jullie achter de rug! Maar... de vakantie is begonnen! HEERLIJK zeg!!!! Geniet ervan! Liefs!

Anita

Hey meiden,

Wat een verhaal nu al! Wens jullie veel plezier en hoop snel weer te lezen.

Groetjes uit een nat Nederland

Michael, Sas & Dex

Da's een lange eerste dag, maar nu lekker genieten van al het moois dat de oostkust te bieden heeft. Alleen NY kun je al weken verblijven zonder je te vervelen.

Have fun
xo

Aline

Na een lange 1e dag met wat "obstakels" zijn jullie veilig en wel aangekomen in NY. Nu lekker genieten van al het moois wat jullie gaan zien en beleven! Geniet er van!!!
Enjoy your holiday and have fun!!!

Xx Aline

Thera

Wel Obama een handje gaan geven hoor!
TIP: Ik zag demonstraties in NY op tv vanmorgen, als jullie er tussen gaan lopen kom je vast ook in beeld...
Maar misschien is een andere attractie leuker.

Ina

Hoi M.& E.
Lekker fietsen, nooit weg. Is het niet te stijl?
Jonge benen en veel trainen zoals Piet, dat moet lukken.Met of zonder helm.
Veel plezier samen,veel zegen en bescherming toegewenst