new york: lekker weer!

Kon het niet laten deze titel! Hoor via verschillende infokanalen dat het weer bij jullie niet best is. Ach..ons hoor je niet klagen. We merkten vanmorgen al na de eerste stappen in New York dat het warmer was dan gisteren en we lopen gelijk tegen hordes politiemannen aan. Koffie, bagel met cream cheese en vruchten joghurt..het ontbijt op en we kunnen er weer tegen aan. We beginnen met de Empire state building. We konden vrij snel doorlopen, na de gebruikelijke controles en een kwartier wachten stonden we op het deck. En ik maar denken dat het koud is. Nou het zonnetje scheen fantastisch. Dit keer geen wolkje in de lucht. Via hoppen naar Central Park om daar te gaan fietsen. Maar de fietsen moesten we eerst ophalen op 55 street. Tja protesten en een kleine blokkade voor een hotel, maakte ons wel nieuwsgierig wie er nu in het hotel zat. Daar kunnen we alleen maar naar raden! Fietsen was heerlijk in CP! Na hotdog en even genieten van de boathouse en de kanovijver..fietsen we een rondje. Nou Was Esther heerlijk op dreef..ik had moeite om haar bij te houden. Haha en dat zonder helm. Het was een gezellige drukte in CP. Mensen speelden muziek..bruidsparen op fototoer..springende eekhoorns..en veel andere bikers en hele drommen schoolkids die hard aan het rennnen waren. Fietsen ingeleverd en nu op zoek naar nog meer lekker eten. Het Rockefeller centre: top of the rock..daar wilde we naar toe, dus daar ook maar heerlijk soep met broodje gegeten. Om 17.55 u mochten we naar boven. En ook hier duurde de wachttijd niet lang: maar druk was het wel. In het donker mooi naar een verlichtte NY zitten kijken. Hierna door naar de hop on zone voorde night tour: hebben we nu ook gedaan. We zijn in Brooklyn geweest en hebben daar de sky line van de big apple op foto gezet. En toen was het weer tijd op terug te lopen naar het hotel. Om 22.00. u zijn we weer terug. Oja in CP gecached: ik heb er weer een paar leuke tb's bij. Helemaal zonder kleer scheuren ben ik er niet van afgekomem: laat ik het zo zeggen er is weer ruimte voor iets nieuws in mijn backpack! Tot laters...

Nelly

Geniet enorm van jullie verhalen. Het is hier inderdaad koud en af en toe regent het. Maar tussen de buien door zien wij ook nog wel de zon. Gisteren heerlijk met Donja en Tara over de hei gelopen. Op onze paarse route zag Tara een wild zwijn in de bossen. Oei dat was pas schrikken, gelukkig luisterde zij goed naar Donja toen die haar riep voor een koekje maar ze twijfelde wel.
Daarna hebben we hier lekker op het bankje in de zon koffie kunnen drinken. Hebben om ongeveer 17.00 uur wel wat onweer gehad maar dat was heel even. Ook nu is het bewolkt en triest dus jullie horen het geniet van het mooie weer daar en stuur wat naar ons toe in jullie verhalen. En ja v. h. M.J met de verjaardag van je zusje.
Lieve groetjes van ons allen.

irma

toch zonder helm gefiest stoer hoor.

Thera

Oja in CP gecached: ik heb er weer een paar leuke tb's bij. Geheimtaal???
In iedere geval een leuke dag voor jullie.
Tot de volgende...

Aline

Wat leuk om jullie te volgen! En die caches...geweldig!! Zooooo leuk dat die dingen overal liggen!

Veel plezier verder!!!

Xx