Seaworld

Weer een lekkere warme (lees heet) dag gehad. In de ochtend vertrekken we naar Seaworld. Dit ligt praktisch om de hoek, dus een klein eindje met de auto. Eerst even kaartjes gescoord bij het hotel....natuurlijk met korting. Dit scheelt weer wachten bij de kassa. We willen alle show zien en beginnen bij de huisdieren, katten, honden, ratten, varkens, eenden en duiven vliegen en rennen ove het podium. Ik zie al dat ik nog heel wat kan oefenen met Simba. Wat al deze beesten kunnen, erg grappig. En alle dieren zijn gered uit een asiel! De dolfijnen show viel iets wat tegen, omdat de dolfijnen weinig aanbod kwamen. Wij hadden graag iets meer dolfijnen gezien maar helaas. De zeeleeuwenshow was erg grappig :-). Het is een groot park. We hebben veel gelopen. En dan op naar Shamu, de orca. Ze hebben 5 orca's die met de show meedoen. Super gaaf! Deze show zien we eind van de dag nog een keer. Geweldig, wat een gave beesten. Daar hebben we veel film van! Na een lange dag slapen we we heerlijk en vertrekken we morgen richting de kust. Thera, geen Harry Potter, helaas. We zijn in het andere park geweest. Voor de m&m liefhebbers: nieuwe smaken...raspberry (framboos) hebben we al op. Erg lekker! Greetings from Orlando

Karen

Zo leuk om te lezen allemaal!!! Ben heel benieuwd naar het foto en film materiaal ;-) Vooral van de orka's!!! Geniet er lekker van, ik kijk uit naar de updates.

(nog steeds jaloers!)

irma

Heb ven van 3x gelezen, maar ben nu weer helemaal op de hoogte, wel heel leuk die parken he. De space shuttle dus niet ingeweest? Die vond ik zo heftig toen.

Eva

Framboos-m&m? Bijzonder :)

Leuk om jullie verhalen te volgen, heerlijk zeg dat weer daar en lijkt me geweldig al die parken bezoeken! Have fun!

priya.basropansingh@ede.nl

mmm framboos m&m: klinkt wel lekker...ben jaloers! Jullie verhalen zijn geweldig, volgens mij is het superleuk daar! En hele mooie foto's! geniet nog van het lekkere weer daar...hier is het echt herfst!

Thera

Wat een belevenissen weer. De Orca's komen hoop ik ook uit het asiel en niet uit het wild? Wat zijn ze groot hè? En dan nog wel zo veel. Praplu bij de hand!!

marga

mmmmmm klinkt lekker die m&m's

mooie dieren die orca's

bij deze een nieuwtje we hebben weer een hondje, we waren erg blij dat jij de eerste nacht dat we hem hadden er niet was ( hij heeft toen erg gepiept :))

veel plezier nog

grt