Naples naar Fort Meyers

Zo maar weer de belevenissen van vandaag op een rijtje zetten. Na een heerlijk lux ontbijt met roerei zijn we naar de pier gereden. Natuurlijk hoopte we dolfijnen te spotten en onze eerste cache van vandaag mee te pakken. Dat is allebei gelukt. Heerlijk genieten van die dolfijnen! Wat zijn het toch leuke beesten. We krijgen er niet genoeg van. Maar we moeten verder! Bij een douchende man moeten we opzoek naar de cache, dus maar heel even wachten, want dit vinden we toch wat vreemd. Maar uit eindelijk is die binnen (de cache en niet die man:-)). Via de kust rijden we richting Sanibel en Captiva, 2 kleine eilandjes. Onderweg pakken we nog een aantal cache en TB op....soms het beter zoekwerk en ook wat spinnen webben aan de kant schuiven. We horen af en toe wat plonsen in het water en vragen ons af wat het is. Maar stoer als we zijn....gaan we gewoon door. Op de eilandjes staan erg mooie huizen en we al een leuk huis uitgezocht. Aan het einde van het eilandje Captiva lopen we een eindje over het strand en genieten we van het uitzicht. Nu nog even naar de vuurtoren en dan richting ons hotel. Nou dat is een afkapper....we hebben nog nooit zo'n lelijke vuurtoren gezien. Hij is niet eens foto waardig. Tijdens onze rit hebben we in totaal 5 cache gepakt. Mariejose is zelfs in een boom geklommen. Jaja, want we er allemaal niet voor doen! Erg leuk dat wel. Je komt op plekken waar we anders niet zouden komen. Eind van de dag hebben we ons hotel weer gevonden en willen we nog even een duik nemen, maar helaas een onweersbui gooit roet in het eten. Dan maar even relaxen op de kamer. Morgen gaan we weer verder en rijden we naar Sarasota. PS. M&M update: witte chocola met corn, melkchocola met kokos, melkchocola met almond. PS2. Cachen is een soort schatzoeken met een gps. Het wordt over de hele wereld gespeeld.

renate

Zo, echt veel verschillende soorten M&M. Smokkel je er een paar mee naar Nederland? Wij moeten natuurlijk ook even proeven!

Thera

Fijn dat jullie 'cache' even uitleggen. Ik was al op zoek geweest in Wikipedia... Wat is jullie vakantie toch leerzaam voor een ouwe huismus zoals ik!
Enne: Doe mij maar een portie melkchocolade met kokos.

irma

eindelijk een man voor het grijpen, laat je het weer lopen

marga

ik krijg honger van al die m&m soorten neem maar wat mee dan kunnen we proeven:))

leuk die gps schatten.

Ingrid

ik ken nog een M&M-monster, die ook nog bijna jarig is...almond doet het6 vast goed :-)