clearwater en dolfijnen

Zo even in een vaartje alle vehalen van afgelopen dagen typen. Inmiddels ik het hier ook 12 okt. en we gaan zo ontbijten, maar eerst laten weten wat we nog gezien en gedaan hebben. Vandaag (9/10) maken weer weinig kilometers, da's best rustig. Nu gaat het auto rijden hier bijna vanzelf....automaat, cruise-controle... Bumperklevers kennen ze bijna niet. Eind van de ochtend komen we aan in Clearwater. Hier willen we graag dolfijnen spotten, dus op naar Little Tooth. Dit is een klein bootje waar we het water mee opgaan. Om 13 uur kunnen we mee. Eerst nog even een rondje lopen en oo de pier kijken. Wat een mazzel weer. Zwemt er weer een dolfijn een paar meter van de kust. Geweldig! We zitten met ongeveer 10 andern op de boot, dus lekker rustig. We kunnen alles goed zien. Na een klein eindje varen zien we 2 dolfijnen.....dus even iets harder varen en ja hoor. Ze springen mee achter de boot. Een paar leuke foto's en een filmpje rijker. Maar vooral de ervaring! We blijven ze erg leuk vinden. Helaas waren dit alle dolfijnen voor vandaag, maar de kapitein heeft ons nog een leuk romdje gevaren. En we hebben nog een aantal huizen van sterren gezien, zoals dat van Sylvester Stalone en John Travolta. Eind van de dag weer een duik in het zwembad, eten en naatuurlijk een paar potjes Skipbo. Groetjes weeer :-)