St. Augustine

We rijden naar het oudste stadje van Florida, st. Augustine. Daar blijven we weer een nachtje over. We hebben een leuk hotel vlakbij het strand. Maar eerst gaan we het stadje bekijken. Het is een gezellige stadje, alsof we in Spanje zijn. Het lijkt hier helemaal niet op Amerika. Het is dan ook vroeger een Spaanse nederzetting geweest. En dat houden ze in stand. Het is natuurlijk maar een klein gedeelte van de stad. We trakteren ons zelf op heerlijk fudge...dat hebben we wel verdiend. We wandelen wat door de straatjes, winkels en gebouwen bekijken en natuurlijk mensen. Er is ook een leuk schoenen zaakje, The Clog. Hier kijken we ook even rond....er staat van alles op outdoor-gebied...en dus ook teva's. Natuurlijk passen we het een en ander...en we gaan niet met lege handen de deur uit. Mooie rode en blauwe teva-sandalen en zwart met roze schoenen gaan mee naar Nederland! Helaas moeten ze daar wel de kast in, want we horen al dat de herfst echt begonnen is! We lopen richting een fort, maar besluiten even heerlijk op een bankje van het uitzicht te genieten en niet het fort binnen te gaan. We hebben weer genoeg gedaan vandaag. Naast ons hotel zit een restaurantje waar we gaan eten. Je kunt er alles bestellen, maar het worden twee combo gerechten. De ene sparerib met biefstuk en de andere sparerib met kip. Mariejose bestelt een wit wijntje en het is 2 voor de prijs van 1, dus dat is mooi. Ik ga maar weer aan de sprite....wordt onze bestelling gebracht, krijgt Mariejose allebei de glazen tegelijk. Apart volk hoor, hier. Natafelen kennen ze hier ook niet. Ze komen regelmatig kijken en vragen of je klaar bent. Als dit niet zo is, ook geen probleem. Na de laatste hap, ligt de rekening al op tafel. Maar we hebben heerlijk gegegeten! Morgen rijden we naar Orlando!

renate

ze waren jullie daar gewoon zat!!! :)

Ina

Hier in Nederland moet je VRAGEN naar de rekening. Gek hè.
Esther je hebt groot gelijk dat je een spriteje hebt genomen, dan kan zij lekker genieten van een glaasje extra gratis. Piet heeft zondag ook weer wat wijntjes gekregen, dus kunnen we weer vooruit.
Hier regent het nu en de herfstkleuren zijn prachtig.