Orlando

We zijn onze eind bestemming aangekomen. Vanmorgen eerst even ontbijten, maar we waren wat laat dus het sap was al op. Dus alleen maar koffie, water en toast. Snel alles in de auto en daar gaan we weer. De laatste keer lang in de auto. We willen nog een cache pakken in st. Augustine. MJ heeft een leuke uitgezocht bij een bord. Dit blijkt op een midden berm van een superdruk kruispunt....snel zoeken, maar niets gevonden. Terug naar de auto en op naar de vuurtoren. We schieten een paar mooie plaatjes en lopen nog even nog een klein museum/giftshop. Nu langs de kust via Daytona Beach naar Orlando. Bij Daytona beach zijn ze aan het oefenen met stuntvliegtuigjes, dus we hebben genoeg gezien. Weer even een stop de mac en dan weer verder. Rond 15 uur komen we aan bij ons hotel. Op internet ziet het er super uit....we zijn benieuwd. Snel inchecken en hup naar de 3 verdieping. We hebben een 2 kamer appartement! Super!! 2 grote bedden, 2 tv, barretje, bank, koelkast, vaatwasser (!) en 2 kookplaatjes. Hier kunnen we nog wel 7 dagen zitten. Morgen eerst hot breakfast....we hopen scrabbled eggs...en dan richting een shopping mall. De rest van de week zitten we hier. We gaan de komende dagen shoppen, relaxen en naar Disneyworld! Dat komt helemaal goed! :-)

irma

veel plezier met jullie laatste weekje, geniet er nog van en dan met name van het goede weer.

Clemelinde

Heel veel plezier nog!! zo leuk om te lezen!
Doe de groeten aan mickey...;)

Louise

Veel plezier! Op naar nog meer foto's (natuurlijk van Disneyland voor S + L) en daarna de terugreis. Doe voorzichtig en tot gauw! Missen je MJ en groetjes van de hele family ;)

Groetjes Louise
PS Pa en Ma zijn al bij je thuis geweest.. Bofkont!!

Thera

Paar dagen geen PC aan en nu jullie trips van afgelopen dagen allemaal in één keer meegemaakt. PFFF, wat doen jullie veel en leuke dingen! Jullie zijn vast aan vakantie toe...
Byzonder ook die manatees, nooit beseft hoe byzonder ze eigenlijk zijn. Hartelijk dank weer voor deze ervaring.
Geniet er nog maar weer van!

Ina

Dames ME.
Wat gaat de tijd toch hard. Nog 1 weekje genieten van verwegnistan, dan weer terug in het mooie kikkerland
met veel herfstkleuren.
Wil je (g)een dolfijnen meebrengen, ik vind ze zo dol-fijn.