Weer thuis

De vakantie zit er weer op, maar nog even een kleine update van de laatste week.

Natuurlijk zijn we in twee shopping malls geweest. Spijkerbroeken, truien en shirtjes gescored voor ons zelf en ook een paar leuke shirtjes voor de nichtjes. We kunnen natuurlijk niet met lege handen thuis komen. Heerlijk relaxen aan het zwembad...het water was iets aan de koude kant, dus snel afkoelen en dan weer lezen op ons bedje. Dit is ook wel vakantie

Cool

Maandag reizen we af naar het Magic Kingdom...wat een drukte...de engelse hebben schijnbaar ook vakantie, maar dit mag de pret niet drukken. We parkeren de auto en gaan met de monorail naar het park. De eerste indrukken zijn weer super. We willen niet langer dan een half uur in de rij bij de attracties en dat is aardig gelukt. Voor een heel aantal attracties kun je een fastpass halen. Dit houdt in dat je op een andere tijd terugkomt en bijna gelijk door kunt lopen. Heerlijk, dit vinden we ook een idee voor de Efteling. Buzz Lightyear is weer een van de favorieten; zoveel mogelijk punten bij elkaar schieten. Mariejose is hier erg goed in!
Er zijn aantal leuke parades en die bekijken we. 's Avonds de Electric Parade en vuurwerk.

Dinsdag naar Disney Hollywood Studio's met een aantal leuke stuntshows. Vandaag sluiten we af met een lasershow en vuurwerk. Ja, het wordt een trend voor deze week.

Woensdag besluiten we weer naar het Magic Kingdom te gaan. Nu hebben we mazzel. Er komt een nieuw stuk bij Fantasyland aan en vandaag gaat een stuk tijdelijk open voor publiek. Ze hebben een stuk van het dorp van Belle gebouwd, erg gaaf. En we gaan naar Belles surpriseparty. Ze hebben er weer wat moois van gemaakt. Na Belles dorp gaan we bij Ariel op visite. In een schelp zien we het hele verhaal van de kleine zeermeermin. Vandaag sluiten we weer af met vuurwerk!

Donderdag reizen we af naar Epcot. Dit park is ook van Disney, maar heel anders dan de 2 voorgaande parken. Maar ook weer erg leuk om dit alles te zien. We vermaken ons prima.
En je raad het al....vandaag sluiten we af met vuurwerk en een lasershow.

Vrijdag is pak dag....kan alles nog in de tas/koffer. Ja hoor, weer gelukt. Op ons gemak rijden we naar het vliegveld. Afscheid nemen van de auto en inchecken. Alles lijkt op schema te vliegen, dus we boffen. We vertrekken mooi op tijd uit Orlando, dan hebben we rustig de tijd om over te stappen. In New York gaat alles ook prima en we staan op tijd op de startbaan om te vertrekken. Helaas werkt het weer niet mee en de captain vertelt ons. Dat het wel een uur kan duren voordat we de lucht in gaan. Gelukkig mogen we wel vast film kijken. Na 3/4-tier gaan rijden we weer. Volgens de captain hebben we mazzel en mogen we vertrekken, alleen nu vanaf een andere baan. Dus weer taxiën. Maar inderdaad we zitten daarna vrijsnel in de lucht. Maar we hebben de eerste film al bijna klaar voordat we weg zijn...weer eens iets anders.

Helaas is het een onrustige vlucht met veel schudden. Om half 10 staan we weer in Brussel op de gond. Snel de treinkaartjes halen en naar huis. Om 14.30 worden opgehaald op Ede-Wageningen. Na een ontroerend afscheid gaan we allebei weer naar ons eigen huis.

We hebben weer een super vakantie gehad. Iedereen bedankt voor de leuke reacties en het lezen van onze verhalen. En tot een volgende keer maar weer!

Groetjes Mariejose en Esther

Eva

Welkom thuis!!!!

Klinkt als een leuke laatste week en enge vlucht (dat geschud... Bah)

Eva

Ojaaaa en vond het erg leuk om jullie trip te volgen! Superleuk die verhalen en foto's!

carmen

hallo vakantie gangers ben blij dat jullie wer veilig thuis zijn home sweet home!
ik vond hert weer erg leuk om alles mee te maken met julie samen net of je er een beetje bij bent geweest
ben erg beniieuwd naar de volgende vakantie verhalen!

Hannie

Welkom thuis meiden!!!
See you soon.....

thera

he jammer, hoor. maar wel een superleuke vakantie gehad, samen met jullie!
Wat zal het voor jullie ook stil zijn zonder elkaar...
gelukkig zijn er de katten en de andere familileden.
WELKOM dus en fijn dat alles zo goed is verlopen!

renate

ja, balen dat het afgelopen is. Wat gaan vier weken dan snel.
Maar wel weer fijn dat jullie heel huis thuis zijn!