Dag 4: lange reis naar Hot Springs

Vandaag hebben we een lange rit voor de boeg. Maar eerst ontbijten en de tent afbreken. Natuurlijk ff kijken hoe ik alles handig in de auto pak. Maar dat is snel bekeken. We nemen afscheid van onze super plek en off we go!
In Ford Collins bezoeken we de AAA voor een aantal gratis wegenkaarten en een paar handige boeken. Onze eerste stop wordt scotts bluff om daar te lunchen en het nationale park te bekijken. Het is inmiddels later dan gepland, dus na de late lunch vertrekken we weer. We gaan de berg niet op.

Inmiddels zitten we in Nebraska en deze staat bezoeken we alleen vandaag. Dus natuurlijk hebben we een cache voor onderweg uitgezocht. In Alliance gaan we op zoek naar de veteran cemetary. Heel indrukwekkend en daar vinden we ook onze eerste cache. Voor de kenners....hier worden een heel aantal TBs gedropd en dan gaan we naar de volgende cache. Ook dit is bij een begraafplaats. Heel anders opgezet dan in Nederland. Beide caches worden snel gevonden. De bedoeling was nog naar Car Henge te rijden, maar we moeten nog ruim 250 km en we willen voor het donker in Hot Springs aankomen. Snel weer verder dus.

Onderweg is het landschap eentonig, maar het rijdt lekker door met de cruisecontrol aan. Om 19.30 komen we bij ons hotel aan...heerlijk niet zoeken en een echt bed na zo'n lange reis.
We worden ontvangen door de eigenaar. Hij is 32 jaar geleden vanuit Polen naar de USA vertrokken. We maken een gezellig praatje en hij geeft ons veel handige tips voor onze route van morgen. Daarna gaan we naar de kamer. Snel een paar spullen uit de auto gehaald en dan een kleine wandeling naar de Subway voor een lekkere broodje.

Nog ff tijd voor een klein wasje en dan heerlijk douchen en naar bed.
We zijn inmiddels in de staat South Dakota aanbeland.

Doei!