Yellowstone en Grand Teton

Dit keer twee dagen in een log. We hebben hier geen internet, dus er er komen straks in een keer een aantal logjes op onze site. Een hoop leeswerk beseffen we. Op dag 13 rijden we de loop van de canyon. Hierin zijn de lower en de upper falls goed te bezichtigen in de north rim en de south rim. Na opstaan in de kou en een heerlijke warme douche, komt het zonnetje al weer gauw door. Alweer een prachtige warme en zonnige dag. Wat een mazzel hebben we toch.
Helaas geen beren, maar wel zien we overstekende bizons, elks en de bighorn sheep (de vrouwelijke kant met het jongste grut).

Op dag 14 gaan we richting Grand Teton National Park. We verlaten Yellowstone via Mud Volcano en de South enterance. We zien een enorme file aan de andere kant. Ook onderweg richting Jenny Lake komen we veel uitzicht punten tegen waar we een schitterende zicht hebben op de prachtige bergen van Grand Teton. De camping bij Jenny Lake is vol, en op advies van de ranger rijden we naar Signal Mountain. Daar hebben we alweer mazzel en kunnen we zelfs nog kiezen uit de laatste 3 tentplekken die er nog zijn.

Fri relaxen en dan nog een klein rondje Grand Teton verkennen....en kijken of we wild kunnen spotten!

Tot snel!!!!

marga

Het ziet er allemaal goed uit dames ik hoop dat jullie nog wild tegenkomen maar beren niet te dichtbij hoop ik.

Ester met de beestjes gaat alles goed.
Geniet ze nog daar

Angela Post

Wat hebben jullie het super meiden!! Geniet samen nog maar lekker. Heerlijk om mee te kunnen lezen zo in mijn nachtdienst.
xx

thera

Oh spannend allemaal. Wat een andere wereld en een ander leven...Ben benieuwd of jullie de wolven van Yellowstone nog gaan bekijken. Zo niet: er is genoeg te zien blijkt. Vergeet de warme sokken 's nachts niet!

bianca mars

hoi meiden

jullie kaart is gisteren(14/9) aangekomen wat leuk post.
helaas kunnen wij de foto's niet openen op het werk :-(
dus onze fantasie moet dat maar invullen
geniet

Irma