Grand Teton

Vandaag staat Grand Teton op het programma. Dit is weer een ander gaaf park. Elk park heeft zo zijn of haar eigen charme. Dit keer hoge bergen, mooie meren en veel groot wild. Gisteren hebben weer geprobeerd beren te zien. De avond ervoor waren ze daar gespot, maar helaas dat geluk hadden we niet. Wel zien we een paar Elks in de verte, maar ja...Wij zijn inmiddels verwend en daar worden we meer super enthousiast van.

Vandaag rijden we het park rond met hier en daar een mooie wandeling. Ook staat een boottochtje over Jenny Lake op het programma. We zijn een beetje laat, dus we gaan alleen maar heen en weer. Ach we hebben vakantie en het is mooi weer.

Mariejose hoeft vandaag niet te koken. We gaan uit eten bij de grill naast de camping. Hier gaan we voor een Bison Burger...dat moeten we toch een keer geprobeerd hebben. Nou erg lekker! Na het eten rijden we weer naar hetzelfde punt als gisteren om wild te spotten. Misschien hebben we vanavond meer geluk. Maar helaas, de Elks laten zich nog wel zien maar verder geen groot wild.
Maar dit mag de pret niet drukken. Wij genieten nog steeds!

Op naar ons volgende avontuur!