Op naar Ucluelet

Vandaag staat weer een rijdag op het programma. We vertrekken vanuit Campbell River naar Ucluelet. De inpak routine is jullie inmiddels bekend en we zit weer om 8.30 uur in de auto. We pakken de 19a omdat die leuker rijdt. Verder weinig spannends. In Port Alberni zoeken we een Mac voor onze wel bekende versnaperingen. Uiteraard hebben we een paar kleine stops tussendoor om de benen te strekken. Mooi op tijd komen we aan bij het visitor centre. Hier blijkt ons vermoeden waar.....heel veel campings zijn al bezet. We vragen tips en krijgen een lijstje campings. We beginnen bij de dichtsbijzijnde, maar die hebben alleen nog een groepplek open. Nou das ons te duur.

De volgende is Surfers Juction. We worden ook geholpen door een echte surf dude, alsof we in Australië zijn. Gelukkig is er een plek voor 3 nachten op de overflow. Voor ons geen probleem, dus graag. We zetten onze tent op en gaan nog richting Ucluelet. Een leuk gezellig plaatsje waar we aan de oceaan onze lunch maken. We lopen nog een stukje en pakken daar 2 caches op. We rijden langs allerlei mooie cottages en resorts naar de vuurtoren. Een leuke wandeling, maar de toren zelf valt wat tegen. We spotten nog een paar herten. Daarna doen we de boodschappen bij de co - op en rijden we terug naar de camping.

Eva

Weer erg leuk om te lezen wat jullie afgelopen dagen allemaal hebben beleefd! Klinkt heerlijk en relaxed!

Genietze daar!

Irma

Zo weer even alles gelezen dus ben ik weer even bij. leuk die verhalen.
Beestenboel weer gedaan gisteren, alles goed.